sobota, 2 marca 2013

Podsumowanie :)

Skończyłam pierwszy miesiąc na diecie więc pora na podsumowanie :)
Oficjalnie informuje, że udało mi się zrzucić 5 kg :))) 
Jeśli chodzi o centymetry jakie mi ubyły to sprawa przedstawia się następująco :

  • -6 cm pod biustem
  • -9 cm w talii
  • -7 cm w pasie
  • -2 cm w ramieniu
  • -3 cm w udzie                                  


:)))))


Ja z tego wyniku jestem bardzo zadowolona i  jestem z siebie dumna że udało mi się dokończyć dietę mimo kilku grzeszków :))
Więc jeśli ktoś się zastanawia czy kupić dietę czy nie bo to pewnie jakaś wielka zmyła to ja bardzo ją polecam. Naprawdę warto spróbować :)

Kilka ważnych rzeczy dotyczących diety:

  1. Porcje są naprawdę duże (nie wiem czy to jakiś błąd autorów diety, czy rzeczywiście porcje mają być takie, u mnie często obiad zostawał na drugi dzień ), 
  2. Niektóre potrawy są naprawdę pikantne- dieta może nie nadawać się dla osób u których często występuje zgaga lub ma problemy z żołądkiem- w tym przypadku należy zasięgnąć opinii lekarza i po prostu zapytać czy można stosować taką dietę. Kolejną sprawą jest cera- od pikantnych przypraw może pojawić się wysypka/uczulenie, nie należy więc przesadzać z ilością przypraw bo można sobie zaszkodzić. Ja zawsze dawałam mniejszą ilość przypraw, zawsze można doprawić, gorzej już w drugą stronę kiedy przesadzimy :), 
  3. Moim zdaniem dieta nie jest wcale taka kosztowna, w porównaniu z innymi i koszt jej zakupu też nie jest wygórowany , 
  4. Dobre jest to że można mieszać dania w ramach tych samych posiłków, więc jeśli nie przypadł nam do gustu np. omlet z otrąb na śniadanie możemy po prostu zjeść coś innego, 
  5. Fajne jest to że możemy kontynuować dietę przez dwa miesiące pod rząd. Często zdarza się że jakąś dietę można stosować tylko 2 tygodnie i następnie trzeba robić przerwę nawet miesięczną, a w tym czasie wszystko co udało nam się zrzucić wraca, 
  6. Ważne jest zachowanie kolejności posiłków: śniadanie- przekąska 1- obiad- przekąska 2- kolacja. Związane jest to z kolejnością przypraw jakie zjadamy: śniadanie to przyprawy żółte, przekąska 1 to zielone, obiad to przyprawy czerwone, 2 przekąska to znowu zielone i kolacja to pomieszanie przypraw czerwonych i żółtych. O właściwościach jakie przynoszą przyprawy pisałam  poście tutaj .
Jeśli macie jakieś pytania albo wątpliwości dotyczące diety, pytajcie a ja chętnie Wam pomogę :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz