wtorek, 5 marca 2013

Wtorkowe ćwiczenia

Ojjj po wczorajszej porcji ćwiczeń czuje lekki zakwasy na brzuchu i pośladach :) ale znośne są :)
Dzisiaj kolejna dawka, zapraszam :



Pierwsze ćwiczenie to pajacyki,  tym razem wykonujemy ich 80
Drugie to brzuszki z nogami w górze. Kładziemy się na plecach, ręce zaplatamy za głową jak do standardowych brzuszków, nogi unosimy do góry, dla ułatwienia można skrzyżować kostki. Wykonujemy AŻ 50 powtórzeń :D

1.

Trzecie ćwiczenie to brzuszki do pozycji siedzącej, tym razem nie unosimy samych barków, ale podnosimy się do momentu aż będziemy siedzieć. Nie narzucamy zbyt szybkiego tempa, staramy się nie ciągnąć za kark. Wykonujemy serię 20 brzuszków.
2. 
Kolejne ćwiczenie to 15 tricep dips. Ręce opieramy na krześle/ławce/łóżku. Nogi na szerokość bioder, plecy wyprostowane  blisko krzesła, i wykonujemy coś w rodzaju przysiadu utrzymując ciężar naszego ciała na rękach, staramy się opuścić do momentu aż nasz łokieć będzie pod kątem 90 stopni, następnie wracamy do pozycji wyjściowej
 Piąte ćwiczenie to przysiady.  Wykonujemy serię 20 powtórzeń
Następne ćwiczenie to po 10 wykroków w bok  na każdą stronę. Ćwiczenie to można wykonać z obciążeniem lub bez.

Siódme ćwiczenie to opuszczanie nóg.  Nogi unosimy do góry aby stworzyć kąt 90 stopni z naszym ciałem. Powoli opuszczamy nogi w dół, zatrzymując je przed samą podłogą, staramy się nie dopuścić do położenia nóg na podłodze. Wykonujemy serię 15 powtórzeń na każdą nogę. Powiem szczerze, że nie jestem do końca pewna czy unosimy obie nogi naraz i je opuszczamy czy najpierw 15 razy prawą a potem lewą...hmmm... Wydaje mi się jednak że ta druga wersja jest poprawna. Tu nasuwa mi się kolejna myśl a mianowicie: czy leżymy na plecach z jedną nogą ugiętą a drugą podnosimy i opuszczamy, czy kładziemy się  na boku i unosimy nogę :)


Ósme zadanie to rowerek, robimy 50 powtórzeń
Przedostatnie ćwiczenie to pompki przy ścianie, robimy serię 15 powtórzeń. Stajemy przodem do ściany, na odległość ok. 1 m .

Ostatnie już ćwiczenie to russian twist, 40 powtórzeń



EDIT:

Do moich ćwiczeń dodaje jeszcze wyzwanie STOP MUFFIN TOP, które wymyśliła Jah-stina ( jej blog) 


Podczas wyzwania przez 30 dni należy wykonywać 10 minutowe treningi na boczki z Tiffany. Filmik z ćwiczeniami zamieszczę poniżej. Boczki to chyba moja największa zmora i nie mogę się ich pozbyć, a ćwiczenia są podobno łatwe i skuteczne! :) 




Do dzieła ! :)

2 komentarze:

  1. też wczoraj spróbowałam tego ćwiczenia na boczki i naprawdę mi się spodobało:) tylko ciekawe czy naprawdę daje efekty:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po wykonaniu tego 10 minutowego treningu byłam lekko zdziwiona że takie ćwiczenia mogą pomóc, ale rano jak poczułam zakwasy na boczkach zrozumiałam że jednak takie "bujanie" biodrami działa :D

      Usuń