sobota, 9 marca 2013

Ćwiczenia na sobotę

Przyznam szczerze że, wczoraj się nie popisałam z ćwiczeniami... Niby zrobiłam cały zestaw a potem zaczęłam robić ćwiczenia na boczki ale nie dałam rady wytrzymać do końca, mimo że, ćwiczenia nie są wcale takie trudne... Może to przez to że byłam zmęczona bo tak długo byłam na uczelni, może to przez @ która mnie nawiedziła... Jednak dzisiaj w końcu się wyspałam, jak nigdy i zaraz biorę się za zestaw ćwiczeń na dzisiaj :)))
To już przedostatni dzień tygodniowej rutyny ćwiczeń, mam nadzieję że, ktoś się dołączył i ćwiczył razem ze mną :))

Plan treningu na dziś wygląda następująco:



Ćwiczenia zaczynamy od 50 pajacyków i 20 przysiadów.
Następnie wykonujemy 100 russian twist-ów


 Czwarte ćwiczenie to pompki na kolanach, czyli potocznie damskie pompki, wykonujemy 5 powtórzeń


Kolejne ćwiczenie to jedna z asan/pozycji z jogi. Jej nazwa to downward dog. Pozostajemy w takiej pozycji przez 1 minutę.




Szóste ćwiczenie to 5 brzuszków,  podnosimy jednocześnie ręce i nogi. Dosyć trudne, wczoraj dałam radę zrobić tylko 10 z 20 jakie były rozpisane ;//


Kolejne ćwiczenie to wykroki do przodu.  Wykonujemy 10 powtórzeń na każdą nogę, czyli razem 20. Można dodatkowo wziąć ciężarki.

Następne ćwiczenie to po 10 wykroków w bok  na każdą stronę. Ćwiczenie to można wykonać z obciążeniem lub bez.

Ćwiczenie, które pojawia się drugi raz: bird-dogs. Robimy serię 20 powtórzeń, na zmianę raz prawa ręka i lewa noga, raz lewa ręka i prawa noga. Staramy się utrzymać w tej pozycji przynajmniej 5 sekund.



I ostatnie ćwiczenie na dziś ( nooo oprócz 10 minut z Tiffany :) ) to inner thigh lifts, jak co wykonać pokazuje filmik. Robimy po 20 powtórzeń na każdą stronę.







Ja biorę się na ćwiczenia i mam nadzieję że, Wy także :)) Został nam jeszcze 1 dzień :)
Ja prawdopodobnie po zakończeniu tego tygodnia wezmę się za ćwiczenia z 

Jillian Michaels 30 Day Shred :)



Noooo i może w końcu uda mi się zacząć biegać, jeśli pewien Pan zechce do mnie dołączyć :PPP Co Ty na to K? :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz