środa, 6 marca 2013

Środowe ćwiczenia

Ja już jestem po środowych ćwiczeniach, przede mną jeszcze wyzywanie przysiadowe i boczki z Tiffany :)
Po wczorajszej porcji ćwiczeń mam zakwasy na boczkach i brzuchu :DD Ojjjj rano był problem żeby podnieść się z łóżka :D

W dzisiejszym zestawie mamy następujące ćwiczenia:



  1.  90 pajacyków
  2. 20 tricep dips 
  3. 10 pełnych brzuszków, takich do pozycji siedzącej, pojawiły się we wczorajszym treningu
  4. Ćwiczenie, które pojawia się pierwszy raz: bird-dogs. Robimy serię 30 powtórzeń, na zmianę raz prawa ręka i lewa noga, raz lewa ręka i prawa noga. Staramy się utrzymać w tej pozycji przynajmniej 5 sekund.


5. 30 sekund plank czyli deska,  ćwiczenie to było wykonywane w poniedziałek
6. 30 przysiadów
7. 15 pompek, które wykonujemy opierając się o ławkę/szafkę/ cokolwiek :D  ja swoje robiłam opierając się o szafkę, która sięga mi do pas


 8. 40 brzuszków: nie ciągniemy za kark i nie wstrzymujemy oddechu :)
9. 10 brzuszków, ale takie połączonych ze skrętem . 10 powtórzeń na każdą stronę

10. I ostatnie już ćwiczenie to stawanie na palcach. Wykonujemy serię 20 powtórzeń :)


I kooooniec  :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz