sobota, 23 lutego 2013

Dzień dwudziesty trzeci i małe przyjemności :)

Nooo dzisiaj to już całkowicie nie trzymałam się diety, co nie znaczy że jadłam niezdrowo... W dniu dzisiejszym prawidłowo zjadłam tylko śniadanie :D 3 kromki pieczywa chrupkiego posmarowane serkiem Bieluch z szynką drobiową i pomidorem. Według przepisu powinno być z musztardą ale całkowicie mi nie pasowała do takiego serka ;// Do tego kubek herbaty czerwonej.


Na obiad zjadłam dwa gołąbki, i to by było na tyle w dniu dzisiejszym...Pomijając kilka kubków herbaty...

Dzisiaj byłam na masażu całego ciałka <mmmmrrrr :) > Jeszcze w listopadzie w prezencie urodzinowym od znajomych dostałam bon podarunkowy na masaż, ale udało mi się umówić dopiero na dzisiaj :( Przyznam szczerze, że pierwszy raz byłam na takim masażu całego ciała i już wiem że nie będzie to mój ostatni raz... Masaż mogłam wybrać sobie sama, na bonie wpisany był masaż Czekoladowa euforia, jednak ostatecznie decydowałam się na Egzotyczne chwile :) Wyszłam zrelaksowana, odprężona, wypoczęta i same ochy i achy :)) O salonie, w którym możecie poczytać na stronie KLIK .
Na temat samego masażu piszą tak:


EGZOTYCZNE CHWILE

Przeniesiemy Cię na rajskie plaże, gdzie w słońcu będziesz biegać po rozgrzanym piasku – sprężysta, młoda i pełna witalności. Zaznasz wszechstronnej 
i wyrafinowanej pielęgnacji, rozpieszczających, zniewalających zmysłowych wrażeń. A gdy niezwykle odprężona wrócisz do rzeczywistości, zadziwią Cię efekty naszych starań. Długo pachnąca radością będziesz pewna siebie i gotowa na wszystkie wyzwania.

Zabieg wellness oparty na ekstraktach z cytrusów i owoców egzotycznych, z nutą tropikalnych zapachów. Niezastąpione źródło flawonoidów, garbników i innych substancji naturalnych, chroniących skórę przed wpływem środowiska zewnętrznego, detoksykujących, ujędrniających i wygładzających, wspomagających modelowanie sylwetki i redukujących objawy cellulitu. Starannie przygotowane preparaty mają za zadanie przywrócić skórze aksamitną gładkość i atrakcyjny wygląd, w aurze zapachów soczystych owoców.
Polecamy wykonanie tego zabiegu jednorazowo, zawsze gdy niezbędna jest profesjonalna pielęgnacja skóry i potrzeba relaksu wprowadzającego w atmosferę urlopowego lenistwa.

Efekty widoczne po zabiegu:

  • aksamitne wygładzenie skóry
  • doskonałe nawilżenie i natłuszczenie
  • atrakcyjnie pachnące, gładkie ciało

Czas wykonania zabiegu: 120min



Dzisiaj ćwiczeń nie było, może uda mi się pojeździć jeszcze na rowerku...<chociaż wcale mi się nie chce...;/ >

A jak tam u Was ?? Chętnie poczytam o Waszych efektach :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz