wtorek, 5 lutego 2013

Dieta 3D Chili

Wszyscy mają dietę, mam i ja! Post piszę z lekkim opóźnieniem, bo dzisiaj jest już 5 dzień, ale wszystko nadrobię i opiszę :)
źródlo

Przeczytałam wiele opinii na temat tej diety i zdecydowałam się. Zobaczymy co pokaże czas. Przechodziłam już wiele diet, ale aż wstyd się przyznać sama nie wiem czy w którejś dotrwałam do końca. była dieta białkowa, kapuściana, norweska, tzw."nowalijkowa".
Jeśli chodzi o Diete 3D Chili to jestem bardzo pozytywnie nastawiona do tej diety i staram się trzymać przepisów chociaż moim zdaniem ilości przy niektórych przepisach są bardzoooo zawyżone... Do zestawu oprócz "kalendarza" z rozpisanym jadłospisem na 28 dni otrzymujemy także dwie książeczki "Magiczne właściwości przypraw w odchudzaniu", a także "System skutecznej walki z cellulitem"

Do diety postanowiłam dołączyć także ćwiczenia:

  • tzw. "Squats challenge" (klik) czyli wyzwanie przysiadowe :) Wyzwanie to trwa przez 6 tygodni i 3 razy w tygodniu wykonuje się serię przysiadów, która ustalamy po wcześniejszym wykonaniu testu wstępnego ( wykonujemy tyle przysiadów ile damy radę ). Po każdej serii powinno nastąpić 60 sekund przerwy. Pomiędzy ćwiczenia musi być co najmniej jeden dzień przerwy. Ja swoje ćwiczenia rozpisane mam na poniedziałek, środę i piątek/sobotę (w zależności od tego kiedy znajdę czas)
  • jazda na rowerku stacjonarnym
  • skakanka 
  • kiedy się troszkę ociepli mam zamiar dołożyć bieganie ( buty do biegania już kupione :D )
  • chciałabym znaleźć w sobie jeszcze na tyle siły i determinacji aby dołączyć jakieś ćwiczenia Ewy Chodakowskiej



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz