czwartek, 21 lutego 2013

Dzień dwudziesty pierwszy, pomiary i efekty

Po ostatnich ćwiczeniach z Ewą mój kark cierpi straszne katusze... Nie wiem sama czy to zakwasy, czy może jednak źle spałam... Ból jest nie do zniesienia... Smaruje się maścią i mam nadzieję, że to coś pomoże...
Dzisiaj mija trzeci tydzień na Diecie 3D Chili więc pora na podsumowanie  :)
Po 21 dniach waga waha się między -4 a -4,5 kg :)
Pod biustem ubyło 5 cm
W talii 8 cm 
W pasie 7 cm
W ramieniu 1 cm
W udzie 4 cm        :)))

 Ja jestem w efektów zadowolona, jednak wiem, że potrzeba mi więcej...

Śniadanie 3 kromki chrupkiego pieczywa z serkiem kanapkowym, szynką drobiową, ogórkiem doprawione chili, pieprzem i mieszkanką ziół
Przekąska po ćwiczeniach z Ewą zrobiłam sobie smoothie z banana kiwi i jogurtu naturalnego
Obiad kurczak pokrojony w paski, doprawiony solą, pieprzem, ziołami i granulowanym czosnkiem. Do tego mieszanka warzyw i szpinak
Typowej przekąski i kolacji dzisiaj nie było ponieważ byłam na imprezie. Tam zjadłam tylko odrobinę sałatki z makaronu z zupek chińskich z kurczakiem i papryką. Do tego kilka kieliszków wina.


Ćwiczenia: 

  • skalpel z Ewą Chodakowską (masakraaaa...będę miała zakwasy nawet na stopach...)

A Wam jak idzie ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz