niedziela, 14 kwietnia 2013

Bieganie + zielony sok :)

https://www.treningbiegacza.pl/

Po raz pierwszy udało mi się w tym roku wyciągnąć mojego chłopaka na bieganie:)
Efekty nie były jakieś powalające ale zawsze coś! :) znaczy byłyby gdyby nie marudzenie pewnej osoby i pytania czy "już!?" :DDD

Udało mi się przebiec mniej niż 4 km, tak wiem, mało ale jak na pierwszy raz to chyba nie było tak tragicznie :)

Na stronie trening biegacza znalazłam rozpiskę dla początkujących (klik) i wiele wskazówek jak zacząć, jakie korzyści niesie ze sobą bieganie, jakie popełniamy błędy i kilka najczęściej zadawanych pytań odnośnie biegania.
Na stronie są też rozpisane plany treningowe, dla tych początkujących ale też tych którzy chcą biec w maratonie, dla każdego coś się znajdzie:)
Ja zastanawiam się nad rozpoczęciem planu "od 0 do 45 minut ciągłego wysiłku", zobaczymy czy się uda:) Nawet moja mama zadeklarowała się, że chętnie się do mnie przyłączy :)))




Podsumowując, mnie się podobało, mimo zadyszki i kolki w pewnym momencie i myślę, że 
zaprzyjaźnię się z bieganiem na dłużej :)))

A na koniec zapraszam na przepis na 
sok z natki pietruszki  :)

Do przygotowania 1 litra soku potrzebujemy:
  • pęczek natki pietruszki
  • sok z 1 cytryny
  • 3-4 łyżeczki cukru
  • 0,5 litra wody
Rozdrabniamy cukier na cukier puder. Dodajemy cały pęczek natki, razem z łodygami i sok wyciśnięty z jednej cytryny  i miksujemy aż natka rozdrobni się na małe kawałeczki i puści sok.  Dolewamy pół litra wody  (i ewentualnie kostki lodu jeśli chcemy żeby sok był mocno schłodzony) i miksujemy ponownie.  I gotowe ! :)
Sok można przecedzić przez sitko lub pić z farfoclami z pietruszki :D


1 komentarz: